marți, 1 iulie 2008

Cascada Izvoare

Weekend la Baia Mare!Toti baimarenii cu mic cu mare o taie conform datinii strabune la aer curat si iarba verde, doar ca aceasta relaxare se transforma in aglomeratie si o adevarata batalie pentru un petec de iarba. Astfel pe soseaua ce duce la Izvoare, mai precis pe malul Barajului Firiza la fiecare metru era parcata cate o masina, iar de dupa ea iesea un fulm albicios semn ca micii erau prezenti la datorie.In jurul lor cateva burti fericite ce-i stropeau cu apa si le faceau vant. 
  Mirific ! Nu pot sa inteleg ce placere poate sa fie sa faci mici la 2 m de asfalt si la inca 4m de alta familie ‘concurenta’ cu acelasi echipament de relaxare.
  Noi aveam in plan sa ne racorim la o cascada ce era mai sus, aproape de statiunea izvoare. Trecem si de Firiza dar sirul de masini parcate pe marginea drumului nu se termina.S-a terminat barajul dar si pe susurul apei e bine de miciuit… chiar ma gandeam daca nu o fi cineva si la cascada.
  Odata ajunsi constatam cu bucurie ca nu e locul ocupat de nici un sportiv de mici viteza sau halbere…era liniste.









 






























Pe stanga drumului se vede undeva in jos cascada…

Cu cat te apropiai mai mult cu atat aerul era mai racoros, zgomotul produs de apa in cadere te deconecta de mediul inconjurator, e drept ca nici nu prea ne puteam intelege intre noi, dar nu de asta am venit ; asa ca …pe trepiede !!!

Am luat cascada la purecat de sus in jos, astfel primele imagini sunt de deasupra


Asa bine e sa stai cu sandalutele nr.47 in apa asta... racoritor!!!

    

Stand noi asa ghemuiti pe trepiede si mesterind , incep sa simt miros de fum de tigara, la zgomotul cascadei  nu auzeam mare lucru.Intorc capul si la 2 m de mine o familie de slapi, unde slaparul sef cu mainile in sale tragand tacticos de tigara se uita chioras la noi. Nu-mi era mie asa tare ca ne  polueaza aerul, dar ma uitam mult intre  piciorusele dansului ca acolo pe o husa aveam un obiectiv si cateva filtre  si daca mi le calca  ... cred ca nu era a buna! Oricum am observat ca si dumnealui avea aceeasi pasiune.Fumegand scoate si el un aparat foto mititel si-si roaga nevasta nu tocmai mititica sa calce cascada pentru poze.Am luat si noi pauza ca deja era cam plin peisajul, am asteptat noi sa-si satisfaca pofta de fotografii si dansii...  Eu nu inteleg un lucru.. daca vi la aer curat... de ce fumezi? Sau daca tot scoti fum nonstop... de ce mergi sa schimbi aerul?... care aer? ca tot noxe bagi in tine...  

 In sfarsit... au plecat!





Cobor si la baza cascadei,unde spre bucuria  degetelor trebuia sa fac slalom intre peturi si crengi , am gasit chiar si o placa integrata de radio...numai minunatii specifice procus turisticus.










Va mai plictisesc  putin cu cateva imagini si gata...



Si acum impreuna ambele "guri"... 


Gata...v-am plictisit destul! Dar cum zice poetul " noi sa fim sanatosi! ... ca boala vine! "


                    Salutari si numai bine!




3 comentarii:

Me and YOU spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Me and YOU spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Me and YOU spunea...

Ne-ai delectat din nou privirea. Imagini care ne reîntorc la origini...iar sunetul izbirii apei de stâncă, ne-a sărutat auzul...