joi, 3 mai 2012

Cantaretul

Si-a venit vara !Direct...fara nici o avertizare..de la iarna s-a facut direct vara.
Mi-am achizitionat un obiectiv nou...dar totusi vechi, si m-am gandit sa ies nitel sa fac si eu fotografie wild... adica sa speriu fauna Clujului cu veleitatile mele de fotograf.
Si asa de bine le-am speriat ca n-am reusit sa fotografiez aproapte niciuna. Nemultumit de "plimbarea "cu pricina ma hotarasc sa plec acasa cu colegul meu, dar... pe marginea drumului vad ceva mic si galben care canta de numa... nu recunosc pasarea , dar sigur se intorcea matoala de la birtul local.Am fost convins ca atunci cand vom opri masina va pleca....dar supriza...nicivorba!
Mi-a bagat o privire ciudata...


Apoi si-a vazut de cantat..




si ce-a mai cantat...

Cand am vrut s-o si filmez...a zis ca totusi e prea mult...si-a disparut...la fel ca celelalte inaripate din zona.
Si-am disparut si eu....





2 comentarii:

Traveling Hawk spunea...

Ti-au iesit bine pozele astea!

Adi Pițigoi spunea...

Foarte tare! E un canar salbatic?