marți, 29 mai 2012

Soimul Sorecar....


Acuma cu toata psihoza " Capusei buclucase", prietenul meu si-a facut abonament pe coclauale Clujului si le-a colindat in lung si-n lat, observand in trecerea lui un cuplu de soimi care-au vrut sa-l goneasca...semn ca in zona aveau cuibul.
  Asa ca mi-am luat si eu jucariile si am mers cu el in locul cu pricina... binenteles blindat pana-n gat ca nu cumva capusele sa guste din sangele meu.N-a durat mult si si-au facut aparitia gazdele profund ofticate de vizita noastra.

..... si-au inceput sa ne dea tarcoale si sa ne distraga atentia spre alte parti ale padurii..









 Din ce-am vazut pe net familia ar fi una de soimi sorecari...


Observand ca nu suntem un pericol entru ei ...s-au retras pe 2 varfuri de copaci dar nu ne-au scapat din ochi.

Spre final ne-au mai dat tarcoale odata....asa de siguranta!



Si gata cu plimbarea...a venit si ploaia, dar partea buna e ca n-am fost atacati de capuse :)!!!


















3 comentarii:

Adi Pițigoi spunea...

De curiozitate: Stolna, Dealu Custurii?

Catalin Negru spunea...

rezervatia la Fanate de langa cluj :)

Paul spunea...

Din câte știu șorecarul e mai apropiat de uliu decât de șoim. Am întâlnit doar denumirea de ”uliu șorecar” până acum; cred că ești primul la care o aud pe cea de ”șoim șorecar”.
Oricum, frumos blog, dar de abia am dat peste el, o să-l mai răsfoiesc cu siguranță când o sa am mai mult timp. :)