luni, 14 ianuarie 2008

Ice ( baraj-Firiza)

Majoritatea oamenilor, duminica, stau cu telecomanda pe burta si berea langa, si vizioneaza superbele posturi nationale, cu atatea programe de divertisment.Crapi de ras, ce mai!!
Dar mai sunt si oameni care, cum vad vreme buna, cum o taie deacasa.
Asa e si amicul meu,  care intr-o ora,  s-a hotarat s-o taie pe Barajul Firiza la foto, asa ca si eu gura casca dupa el. El stia ce cauta... la mine ce conta ... eram pe baraj, deci nu eram acasa,  si asta imi era destul.






Aaa noroc cu coltarii ca altfel talpa Vibram aluuuuunneeecaaaa precum folia, doar cu ei am putut sta pe gheata.

Vreme frumoasa, inspiratie deloc(vorbesc in numele meu), liniste deci cam tot ce-ti doresti de la natura intr-o duminica de ianuarie.










Apar cativa sa-si faca poze cu barajul, iar la plecare trag cate un muget ca doar aud si ei ecoul, de parca nu s-ar putea inregistra pe tel mobil si sa se asculte in handss free toata ziua. Nuuu, tre sa-i auzim si noi plamanii.Apoi pleaca satisfacuti ... de unde au venit.


In rest... nimic... liniste; din cand in cand mai trosnea gheata sub noi, asa ca sa nu te plictisesti si sa te gandesti din cand in cand cum ai putea sa inoti in apa aia si eventual sa-i imiti urletul tipului dinainte, doar ca schimibi tonalitatea.





Liniste...







Intr-o ora  s-a lasat intunericul...



Asa ca ne-am intors spre casa...

Niciun comentariu: