duminică, 19 iunie 2011

Eclipsa de luna 15 iunie 2011

Nu puteam eu sa nu fiu gura casca in noaptea cu pricina... sa nu vad eu cum luna este inghitita de maleficul intuneric!..defap la inceput uitasem si mi-am adus aminte doar pe la ora 22.00 dar a fost bine...  am iesit la cateva buruieni distanta de bloc si ... usurel pe drumul spre Faget ne-am poposit trepiedele sa urmarim minunatia.
Va avea loc cea mai lunga eclipsa totala de Luna din ultimii 100 de ani, fenomen ce va fi vizibil cu ochiul liber de pe aproape tot globul pamantesc. Va dura 1 ora si 40 de minute.



 Si faza descrescatoare....
 Si acu vazuta mai "de'aproape "!








 Cum eram doar in tricou si pantaloni scurti.. n-am mai rezistat si in jurul orei 1 am tulit-o acasa la un ceai fiebrinte si paracetamol.
Cam atat ! :)

4 comentarii:

Dan spunea...

Faine tare pozele ! Acuma stiu sa-ti caut un telescop la targ :D

Traveling Hawk spunea...

Frumoasa serie! Eu am lipsit la eveniment si, oricum, nu am trepied...

RIZALENIO spunea...

Wow! You captured it perfectly.

Catalin Negru spunea...

tanks rizalenio, mersi traveling hawk, asa asa danutz.. :) sa iei telescop :)
Salutari